2009р
432с
Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі - "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації".
Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три тими, другий - чотири і третій - дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві тими, а третій - чотири. Міжнародний маркетинг у фармації уявлень у підручнику трьома темами.
Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи.
Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної тими подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведений питання до підсумкового тестового контролю.
Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій.
Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Основні | |
---|---|
Виробник | Інше Видавництво |
- Ціна: 200 ₴